Los bericht bekijken
Oud 29 juli 2009, 15:16   #92
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
As said, ik snap hem beter dan jou lief is; begrijpelijk dat je niet graag hebt dat mensen doorhebben dat je zevert, maar 't is nogal doorzichtig om ze dan maar als "dom" te gaan bestempelen.

Maar niet getreurd, zolang je er je eigen definities op nahoudt, heb je altijd gelijk uiteraard .
Kerel, jij verhief de niet-waarneming van iets (in dit geval God) tot bewijs van het niet-bestaan van iets.

Dat is dus klinkklare en erg onwetenschappelijke zever.

Citaat:
Ergo, er is geen god.
Ergo niets.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Het gebrek aan waarnemingen is bewijs op zich. Als ik een meting doe in een bepaald stralingsgebied en ik meet bvb niks in het x-ray spectrum, dan kan ik zeker zeggen dat er geen open x-ray bron in de kamer is.
Dat is van toepassing op voorwaarde dat het metafysische (als het bestaat) vanuit het fysische empirisch waarneembaar is.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 29 juli 2009 om 15:18.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden