Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007
Mijn beste, sorry dat ik je alweer moet tegenspreken.
De wettelijke pensioenleeftijd is nu 65 jaar (mannen en vrouwen).
Hoeveel mensen werken tot hun 65 jaar (De Croo niet meetellen aub)?
Hoeveel mensen werken tot hun 60 jaar?
Hoeveel mensen werken tot hun 55 jaar?
Hoeveel mensen werken tot hun 54 jaar?
Hoeveel mensen ............
Beantwoord deze vragen eens in eer en geweten.
Hoeveel van deze "bruggepensioneerden" werken in het zwart na hun pensionering?
Gaan de migranten, die jij naar hier wilt halen, werken zodat de autochtone bevolking hier vanaf 50 op haar krent kan zitten?
Gaan de migranten, die jij naar hier wilt halen, op 50 jaar ook niet willen rentenieren vanaf 50 jaar?
Mijn beste vriend,
Iemand wordt geboren:
- De staat (wij dus) investeren in zijn / haar opleiding).
- Hij / zij gaat werken vanaf 20 jaar.
- Hij / zij werkt tot zijn / haar 50 jaar.
- Hij / zij heeft dus gemiddeld 28 jaar bijgedragen.
- Hij / zij sterft op zijn / haar 80 jaar.
- Hij / zij heeft dus 32 jaar geleefd op kap van de gemeenschap.
Dit mijn beste kan geen enkele staat betalen, dit is het failliet van een staat.
Breng eerst orde in het huishouden en kijk dan wat je nodig hebt, ik verzeker je dat het voor de eerste 10 - 20 jaar bitter weinig zal zijn.
|
De Croo, diene werkt nie hé, de diene blauwe kan tot bij z'n negentigse jaar in het parlement blijven zetelen, sorry zitten, en af en toe wat onzin brabbelen tegen degenen die niet uit z'n partij stammen.
Wat hem ook heeft gedaan dat is de staatskas leeg geroofd, want die mannekes en vrouwtjes daar in de politiek worden zéér, zéér rijkelijk vergoedt voor het weinige dat ze presteren!!
Den belziek, verziekt door de walen, gaat langzaam maar zeker een zéér moeilijke tijd tegemoet, door al die bruggepensioeneerden te onderhouden en immigranten hier toe te laten, die ons komen verarmen door ons sociaal stelsel danig op de proef te stellen!!
Wanneer gaan de politiekers hun ogen eens opengaan en gaan ze hun ooglappen eens afgooien!!!