Los bericht bekijken
Oud 1 augustus 2009, 22:28   #91
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Komt u eens een dag mee om te tellen?

Wat staan die hulpwerkwoorden daar betekenisloos te zijn?

Heb ik gezegd dat ik nu de hoofddoek voor �*lle vrouwen wil verbieden?

Van met kanonnen op muggen schieten kent u anders ook wel wat, m'n beste johan.

Waarom geen wet stemmen om die stomme volwassenen - en zo zijn er véél, vraag het maar aan de jeugd - die hun kinderen van hun nachtrust beroven te straffen? Er zijn ook kinderlozen die graag eens een pint gaan pakken, hoor.

Ja maar we hebben het hier over het hoofddoekenverbod.
Jij komt met iets over kinderen die te warm ingepakt zijn. Natuurlijk is dat niet goed en moet daar iets aan gedaan worden. Maar dan spreek je niet meer over een hoofddoekenverbod, maar over de plicht van ouders om goed voor hun kinderen te zorgen. Da's veel breder dan alleen hoofddoeken. En natuurlijk moet daar op toegezien worden, en natuurlijk moeten ouders die hun kinderen te warm inpakken er op aangesproken worden, het welzijn van een kind (en eigenlijk van om het even wie) moet boven elke godsdiensbeleving staan. Maar, in het merendeel van de gevallen benadelen hoofddoeken niemand. Ik kan het weten, ik zie elke dag hoofddoeken, en die doen niks fout .
dejohan is offline   Met citaat antwoorden