Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2009, 20:24   #100
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Dat is wel een rare wenteling in het gebeuren daar in de states.
Dit is een wenteling die we niet direct eerst in de states verwacht haddan, maar het is wel logisch.
Citaat:
Maar als ik dus 50 dollar moet betalen voor 25g wiet, zelfkweek.
En ik oogst daar efkes nen jaarvoorraad ... Dat gaat mij een flinke duit kosten.
Ik had begrepen dat er alleen taksen geheven worden bij verkoop.

Citaat:
Ik denk gewoon dat ge voorzichtig moet omgaan met een regularisering of legalisering of gedoogbeleid. Hoe al die kak ook mag noemen.

Dat zou het u toch gemakkelijker maken? Waarom anders het pleidooi.
Neen, dat zou het voor mij niet gemakkelijker maken.
Gezien het verbod meer schade aanricht dan de drugs ooit kan aanrichten pleit ik voor een legalisering.

Citaat:
Wat als da nu eens niet in het beeld van de maatschappij moet komen, en enkel bij overlast vereenvoudigd pv opmaken ofzo.
Dan is het een open weg voor de verantwoorde gebruiker, maar toch een tik voor de onverantwoorde gebruiker waar nodig is.
Volledig mee eens, gebruik, kweek en handel legaliseren en enkel tegen de overlast optreden.
Citaat:
Gewoon niet teveel aandacht aan besteden, we hebben wel beter zaken op te lossen in den Belgique.
Ons F16's terug, groene draaiende economie, denken aan morgen en niet aan de welvaart van vandaag.
Misschien moeten we terug wa solidairder worden, minder fraurderen. BESPAREN.
Investeren, investeren en nog eens investeren.
Best mogelijk, maar het één sluit het ander niet uit.

Citaat:
Ik hoor ons Artisjokske al direct roepen: Cannabis zou net goed zijn voor de economie. Ik zeg u, dat is lang zo geweest, en dat is in de verdoemmenis verbannen. Dat gaat gewoon keer op keer terug gebeuren. Laat dat in de schaduwzone en treed liefst enkel op bij overlast.
Dien cannaboer met zijn 100 000+ planten is daar een goed voorbeeld van.

En wie het wilt smoren, kan het smoren. NL is niet ver jongens, BE is ook niet bepaald "leeg van voorraad", net zoals frankrijk, engeland zelfs, duitsland etc etc... Het is er nu eenmaal en het is er altijd geweest. En het wordt beter, beter, beter en nog is beter, beter en dan nog eeens vele beter.
Nogmaals akkoord, legaliseren en enkel optreden bij overlast.

Citaat:
Ja... Artisjok, ik denk dat gij niet kun geloven hoe open de homegrown community eigenlijk wel niet is. En iedereen is fel tegen commerce gekant. Dat hoort niet, ge kweekt juist om die markt te ontlopen.
En gij wilt dan een hele markt rond de heilige dame verkopen? Ze in winkeltjes duwen voor het grijpen van jan en alleman.
Is dat wel gerechtvaardigd aan de plant? I mean, is it really?
Ik ben ook gekant tegen commerce. Je hebt overschot van gelijk, cannabis is niet iets om commerce mee te voeren. Dit geldt volgens mij ook voor bijvoorbeeld voeding in het algemeen en nog heel wat sectoren.
Ik heb er niet voor gekozen om geboren te worden in een kapitalistische systeem; maar dit is nu de realiteit. Ik denk niet dat dit binnen de kortste keren zal veranderen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden