Los bericht bekijken
Oud 7 augustus 2009, 21:14   #11
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kanselier Bekijk bericht
Sta jij daar boven, jazeker, ben jij een ubermensch of een robot?
Ik ben noch übermensch, sinds ik dat type mens niet erken, noch robot gezien ik van vlees en bloed ben met bijhorende emoties en kwaaltjes en ziektes en soms ook humeurige momenten.

Ik hekel enkel het gezaag van mensen die van gezaag hun hobby maken. Die tijd hebben om honderden brieven te schrijven en er blijkbaar geen argument in kunnen geven waarom de politieker in kwestie kan worden aangewreven waarom hij doet wat jij niet leuk vindt.

En Petanque spelen kan je op vele plaatsen. Vind je het gek dat ik dat gezaag beu word op momenten dat we met 200.000 werklozen zitten die vooral hopen dat ze morgen hun huis of appartement nog kunnen betalen? Ik zal het even grof zeggen... Ik hoop dat ze op dat petanque terrein gewoon een appartementsblok zetten waar mensen met een minder inkomen iets kunnen huren.

Ik heb vroeger graag petanque gespeeld met de familie of vrienden. Ergens waar we maar een stukje gazon hadden en dat was het plezier ervan. Eisen dat een steendure kustgemeente gaat zorgen dat jij daar genoeg grond krijgt is een verloren strijd. Ware Vlaanderen 5 keer groter, dan zou ik zeggen dat je wat plaats moet krijgen. Maar aan de kust dat een ziekelijke betonnen strook is met wat zand ervoor en wat appartementen die in de miljoenen gaan. Zedde zot? Ga met een bus naar een petanque veldje ergens land inwaards en hoop dat die betonnen strook die men nog een kust durft te noemen door werken of verandering van klimaat ineens 5 kilometer landinwaarts dan wel 30 meter onder zeeniveau gaat liggen.

Nem... daarmee heb je mijn idee.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden