on a saturday, after friday
Beste Fora leden,
Toch iets dat ik maar al te graag wil delen in mijn online bestaan.
Psychonaut hoeft toch niet persé alleen te bereiken vallen met pscyhedelica?
Ge treedt gewoon in uwe kop, in de psyche.
Zoals een astronaut in de astro/space.
Mensen beginnen mij hier al op het forum mosilm te noemen en dan moet ik toch is even gaan stilstaan ?
Ik ben over veel zaken 180° van gedacht gekeerd.
So what? Als ik tegen oorlog ben, ben ik er tegen. Amerika is nu eenmaal met een vieze oorlog bezig, de joden ook en ja ook moslims voeren oorlog.
Maar we moeten toch niet gaan wijzen en één iemand de schuld geven he?
Ik word de middeleeuwer genoemd omdat ik tegen de herhaling van de kruistochten van vroeger niet meer wil.
Over een omgekeerde wereld gesproken. Ik ben mss ne rare gozer, maar ik ben wel mee op de tijd.
Wereldleiders en politiek ermee gepaard trekt ons mee in hun machtslust.
Zij willen iets bereiken en zoeken versterking in het volk.
Die mensen laten zich dan brainwashen door alles te geloven wat dat vierkant bakske direct toont.
Ik? Ik krijg het schijt ervan soms en dan moet ik vier dagen weg.
Ik laat mij gewoon niet meevoeren in een overtuiging gecreëerd door een hierarchie.
Ik geloof niet in alles wat men mij heeft voorgeschreven van God etc.
Ik geloof gewoon dat er een hogere mystieke kracht is waartoe wij allen tot behoren. Alles dat bewust is en alles dat leeft... dat komt van datzelfde.
En daar geloof ik in. Ik ben arrogant te geloven dat ik daar onderdeel van ben. Maar als dat zo voelt in mijn levenseraving, waarom niet.
Ik let niet op geboden, ik doe gewoon wat ik wil.
Ik moet daaraan wel toevoegen, ik ben ne brave burger. Ik steel niet, ik maak geen overlast (meer, ik heb mijn rebeljaren wel gehad van openbare dronkenschap hehe), ik voel mij een goed vader (mijn dochter is toch wel een papaskindje), ik drink op zich niet meer, maar zeg nooit nooit, ik slik en snuif niets, ik smoor gewoon voor mijn eigen is af en toe een jointje... en zet is geheel af en toe mijn koppie open.
Alcohol vernauwt de geest, een jointje is ook niet bepaald gezond, soms ouderwetse technieken oproepen voor mezelf in het ruimere te plaatsen?
En voor de rest en ten alle tijden, ben ik gewoon. Gewoon Zijn.
Ik ben op zoek naar dat mystieke in het leven... en ik vind dat dan ook soms.
Het universum is voor mij het enige dat in zekerheid werkt. En ik neem dat universum waar met mijn gedachten en innerlijke ervaring die ik ook naar buiten reflecteer. Dus kan het universum mij dan niet alles geven zoals ik het naar mijn hand wil zetten?
Op onderbewust niveau zet ge al zoveel op uw pad zonder het zelf te beseffen.
Ik ben alles behalve ne moslim, jood, katholiek of christen.
Ik ben er niet voor, maar ook niet tegen.