Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
En daar gaan we weer! Geen argumenten, onmiddellijk de persoonlijke aanval, hoera wat zijn we vindingrijk!
Iron chef, ik weet natuurlijk niet of dit echt zo is, dat die jongens drugs hebben genomen. Maar omdat ik een tijd in een centrum voor verslaafden heb gewerkt, groep" we kicken niet af maar gaan akkoord met basiszorg" weet ik dus hoe iemand onder invloed zich gedraagt, de lichaamstaal en gedrag van die jongeren doen me daaraan denken.
Hier is druggebruik in aandachtswijken ook nogal verspreid onder jongeren die voor problemen zorgen. Dus mogelijk is dit ook in Parijs zo...
Ik weet dat onder die jongeren hier ook een link is tussen hun gebruik en geweld, mogelijk is dit ook zo bij deze jongeren op dat filmpje...dat wezens zoals Raf daar steeds snerende opmerkingen over maakt, ja als je met die groep verslaafden werkt leer je wel waarop je moet letten, kwestie van je eigen veiligheid en die van collega's!
|
Heb je ooit drugs zelf gedaan, of heb je alleen maar wat gezien en gehoord?
De mensen in centra zijn de absolute randgevallen. De gemiddelde banlieusard zal niet zo zijn. Integendeel, die jongens doen vaak aan gevechtsport en zijn in prima conditie.
Nu wij het toch hebben over Marokkaanse jongeren: drugs waarvan men echt agressief wordt, zoals alcohol, amfetamines en MDMA-derivata zijn niet populair bij deze mensen. Hasj, of cocaine (niet betaalbaar voor iedereen) is bij hun courant. Slechts cocaine kan agressie triggeren, maar de prijs ervan is te hoog om regelmatig te gebruiken, dus dat kan worden uitgesloten.
Algemeen gezien zijn het de blanke jongeren uit discotheekmilieu's die drugsgerelateerd geweeld plegen.