Los bericht bekijken
Oud 23 april 2004, 09:35   #7
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
Laat ons nu één keer die blinde haat tegen het Vlaams Blok vergeten en dit proces in zijn ECHTE context bekijken.
Vlaamse partijen reageren zéér voorzichtig (lees vertwijfeld) terwijl de (k)Walen dansen op tafel en spontaan publieke orgasmes krijgen. Hun geluk kan niet op.
De slaafjes van de pedofiele strik roepen luidop dat de volgende stap het stopzetten van de partijfinanciëring is.
VLAANDEREN - WALLONIE: 0- 1
En de enige aan Vlaamse kant die hierop reageert is Etienne Schouppe. Dit komt waarschijnlijk omdat hij kersvers is in de politiek en nog niet geplooid is voor de Waalse Vetpadden.
Hij maant de (k)Walen aan zich een beetje gedeisd te houden, dat dit tenslotte een puur Vlaamse zaak betreft. Ik heb dit Verhofstadt of Stevaert of Leterme nog nooit horen zeggen. Maar wel dat de k(Walen) van ons géén schrik moeten hebben, dat heb ik wel al gehoord!

Splitising B-H-V: 20 burgemeesters komen in opstand omdat door de laksheid van onze regering een wet die al jaren van toepassing is, niet uitgevoerd wordt. FDF legt simpel klachtje neer en AL deze burgemeesters mogen zich één voor één gaan verantwoorden. Wie is eigenlijk de crimineel? Degene die de wet niet toepast of degene die in opstand komt tegen het NIET uitvoeren van de wet?
VLAANDEREN - WALLONIE: 0- 2

En hoogstwaarschijnlijk worden op 13 juni VLD en in mindere mate Sp.A electoriaal afgestraft. Gevolg: alweer vreugdedansen bij de Waalse Vetpadden. De Vlaamse politiek in Chaos!
VLAANDEREN - WALLONIE: 0- 3

Ons Vlaams ploegkse heeft zéér goede aanvallers, maar worden getackeld door onze zéér gebrekkige verdedigers. En dit zal ons letterlijk DUUR te staan komen.

Ofwel wordt het begrip België herschreven ofwel barst het binnenkort, maar wat nu kunstmatig in leven wordt gehouden gelijkt in de verste verte niet meer op een democratie.

En dan vinden jullie het raar dat de Vlaming het beu wordt en Vlaams Blok stemt. Ik niet, meneer!
Daar kan ik me helemaal in vinden.
Let erop, de Waalse partijen staan nu te springen om de wet op de partijfinanciering erdoor te krijgen. Bedoeling is ASAP het Blok uit te schakelen dat in Brussel hoogst waarschijnlijk de meerderheid zal halen en er de instellingen zal kunnen blokkeren.
Zal de PS het wagen de wet op de partijfinanciering als pasmunt te gebruiken voor de splitsing B-H-V (haar versie uiteraard)?
Door het Blok-vonnis wordt niet enkel het VB buiten spel gezet, ook alle zelfverklaarde democratische Vlaamse partijen zullen ermee gechanteerd worden door de PS : kunnen ze op basis van dit vonnis nu 'ethisch' niet anders dan de wet op de partijfinanciering goedkeuren en gelijk de Vlamingen in Brussel buiten spel zetten?
Ik begrijp waarom de Vlaamse partijleiders zo low profile reageerden op het Blok-vonnis. Ze hebben eerder dan wie ook begrepen dat ze door dit politiek maneuver een blunder van geweldste hebben onderschreven die hun slagkracht enkel ondermijndt.

Wanneer gaan de Vlaamse partijen eens wat haar op hun tanden krijgen? Keer op keer laten ze zich in de doeken doen door de PS en de FDF, en de gewilligste collaborateurs zijn telkens de slippendragers van de Spa, en de machtswellustelingen van de VLD die liever hun ziel verkopen dan hun mandaatje te verliezen.
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden