Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ik lees in jouw bla bla tekst geen enkel element om mekaar de duivel aan te doen in een nieuwe ploeg, door alles holder de bolder te gaan flikken, mekaar voor de voeten te lopen, proberen het gras voor mekaars voeten te maaien ....
onderhandelingskapasiteiten veronderstellen enig respekt voor de partners en ik peins dat dat bij jou en bij de jouwen in grote mate ontbreekt.
Om de beurt moeten we hier tegen mensen als jij zeggen dat men de verkiezingsuitslag moet respekteren (als jij wil dat anderen jouw program moeten uitvoeren ...) en daarna dat men niks bereikt door de andere zo te bruskeren dat ie het liever met een ander gaat doen.
|
Elkaar de duivel aandoen?
Indien de N-VA haar regeringspartners van haar strategie overtuigd heeft (Maddens-doctrine, eigen bevoegdheden ten volle invullen) kan er toch geen probleem meer zijn? Dan is het uitoefenen van controle op het eigen onderwijs toch gewoon een logische uitvoering van die afgesproken strategie? Ik zeg wel,
indien.
En vooraleer u nogmaals een nietszeggend tekstje produceert, opnieuw mijn vraag: welke minister van onderwijs moet zich in godsnaam voor schut gesteld voelen wanneer van hem verwacht wordt controle uit te oefenen op instanties in zijn éigen gemeenschap?