11 augustus 2009, 18:08
|
|
Minister-President
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Volgens jou zijn mijn kinderen een leugen die ik hier op het forum smijt, en totaal ongeloofwaardig is, iets wat zo van de pot is gerukt dat ook andere forumleden je daarop wijzen, niet dat dit je tot zelfkritiek aanzet, verre van...
Bovendien zou ik nooit een draad openen, over superioriteit van het homo zijn, omdat dit idee volgens mij achterlijk is, jij doet dit wel en niet omdat je mijn mening deelt neem ik aan, anders wordt het wel zeer vreemd dat je deze draad start...
Mijn kinderen zijn dus van een andere seksuele geaardheid dan mezelf, maar zo zelfzeker dat ze dit soort ideeen van superioriteit lachwekkend zouden vinden, evenmin vinden ze het nodig constant met hun geaardheid te flirten, ze vinden zichzelf er niet bijzonder door maar "normaal" en zien hun persoonlijkheid niet als enkel en alleen hun seksuele geaardheid, daar zijn ze beiden te verstandig voor.
Jij lijkt me nogal obsessief daarmee bezig, wat ik als uitzonderlijk zie, de meeste homo's lijken me minder complexen te hebben
|
Voil�*, kort en bondig.
Waarom hebben sommige nood om overal en aan iedereen hun geaardheid bloot te geven (voor sommige letterlijk en figuurlijk). Misschien omdat er in bepaalde kringen personen zijn die ervan houden te shockeren en/of uit te dagen of, die van zichzelf niet weten of ze nu wel of niet normaal zijn.
|
|
|