Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2009, 00:40   #1
Turkse Nederlander
Minister-President

Turkse Nederlander's schermafbeelding

Standaard Verband tussen homosexualiteit en testosterongehalte?

Dit is geen poging om onze homosexuele medemensen aan te vallen. Dit is een poging tot een intellectuele discussie met jullie. Ik heb lang getwijfeld of ik deze topic wel wilde starten of niet omdat het bij veel mensen in het verkeerde keelgat kan schieten.

Een tijdje terug had ik gelezen dat een voormalige olympische DDR zwemster een schadevergoeding had gevraagd bij de Duitse regering. Ze had namelijk testosteron toegediend gekregen. Haar lichaam is hierdoor enorm veranderd. Ze is nu namelijk een man geworden. Ze heeft een baard gekregen en ze is kaal geworden. Wat nog opvallender is, is dat haar seksuele voorkeur is veranderd. Voorheen viel ze op mannen, nu valt ze op vrouwen.

Nu vraag ik me af of er een verband is tussen seksuele voorkeur en testosterongehalte. Een man met een hoog testosterongehalte zal de neiging hebben te domineren. Hij wil fysiek en mentaal boven zijn partner staan. De mens heeft vaak de neiging om in de partner eigenschappen te zoeken die hij zelf niet heeft. Dit heeft namelijk een positief effect op de overlevingskansen.

Een man met een laag testosterongehalte zal juist iemand zoeken met een hoog testosterongehalte. Aangezien hij dit niet bij vrouwen zal vinden zal hij zich keren tot mannen. Een persoon met een laag testosterongehalte zal eerder ondergeschikt zijn. Hij zal gedomineerd willen worden.

Stel dit blijkt allemaal waar te zijn. Zou je dan een homoseksuele man kunnen veranderen in een heteroseksuele man door hem testosteron toe te dienen? Of een heteroseksuele man veranderen in een homoseksuele man door zijn testosterongehalte te verlagen en door hem oestrogenen toe te dienen?

Dit zal overigens niet bij alle homo's effect hebben. Er zijn uiteraard ook homoseksuelen die een hoog testosterongehalte hebben.

Wat vinden jullie hiervan? Denken jullie dat dit kan kloppen? Of dat dit volslagen onzin is?

Ik hoop dat jullie mij niet aan de schandpaal nagelen.

Laatst gewijzigd door Turkse Nederlander : 12 augustus 2009 om 00:47.
Turkse Nederlander is offline   Met citaat antwoorden