vrede,
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen
Waarom niet?!! Uit rezultaten blijkt dat veel homo's inderdaad na zo'n therapie verder door het leven gaan als een normale hetero! Weigeren van zo'n therapie betekent dat je KIEST ervoor homo te zijn! (wat nu ook voor 80% is volgens mij!)
|
geef me één wetenschappelijke publicatie die ondersteunt wat jij hier beweert. zoals hier al een paar keer eerder gebeurde, zuig je gewoon iets uit je duim en presenteer je het als waarheid. toen ik op school zat, noemden we dat liegen. besef je dat je hiermee keer op keer het vooroordeel bevestigt dat bij veel mensen aan jouw avatar kleeft?
in belgië is het overigens (geheel terecht) een misdrijf om dit soort kwatch te publiceren in verband met geneeskunde. kwakzalverij is hier strafbaar, beweren dat deze of die therapie helpt tegen homoseksualiteit, zonder daarvoor bewijzen te hebben is kwakzalverij.
ik besef natuurlijk maar al te goed dat aanhangers van de partij waarvan jij het logo als avatar gekozen hebt niet het minste bezwaar hebben tegen leugens en tegen kwakzalverij en dat ze bovendien vaak de meest platte homofobe ideeën koesteren. jij bevestigt dit hier opnieuw en ontmaskert hierdoor zelf wat voor doortrapte bedriegers in die partij zitten. waarvoor zou een mens nog blokwatchers nodig hebben, wanneer jullie jezelf op deze manier blijven outen als leugenaars, bedriegers, supporters van kwakzalverij en homofoben. bedankt voor je duidelijkheid.
vrede,
redwasp