Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2009, 18:26   #152
Nestor Burma
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Ik niet, U? Wil dit zeggen dat U, ik en de toekomstige generatie's moeten opdraaien voor de daden van voksbedriegers en profiteurs die zich geroepen voelde tot de invoer van in hun ogen goedkope arbeiders?
Het gaat om mensenstromen. Om daartegen iets te doen moet je eerst begrijpen waar die stromen vandaan komen en waar ze naartoe gaan. Het VB wil wel zandzakjes tegen de stroom, maar verder niets. Dat is ook volksverlakkerij voor mij.
Citaat:
Dat de islam en andere hier worden geïmporteerd, zal ooit wel zo zijn geweest maar is dit nu nog het geval? Van import is al lang geen sprake meer, ze hebben hun voet op Europese bodem gezet door zoals u zegt de toenmalige import en breiden zich nu uit door bv. gezinshereniging enz. De andere de u zou kunnen bedoelen, zijn dat misschien degene die hun landen van oorsprong ontvluchten voor wie weet wat, maar die wanneer ze Europese bodem onder de voeten krijgen overgaan tot chantage van de politici in het door hun uitverkozen land. Men zou zich de vraag kunnen stellen, waarom gaan deze niet over tot zulke chantage in hun thuisland?
Nogmaals: de wetgevende macht hier zijn niet de moslims. De wetgevende macht zal er niets aan doen, omdat de kapitaalselite er niets wil aan doen.
Citaat:
Kortweg, allemaal en belasting voor de huidige generatie en de toekomstige die zich moeten opstellen als OCMW. Hetgeen dat ooit is afgedragen door de generatie's in het verleden in de hoop op beterschap voor de huidige en toekomstige generatie's, wordt leuk opgesoupeerd door hen die Europa beschouwen als het continent van melk en honing.
Juist, en op die manier wordt ons sociaal model ondergraven.

Laatst gewijzigd door Nestor Burma : 12 augustus 2009 om 18:28.
Nestor Burma is offline   Met citaat antwoorden