Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2009, 19:34   #162
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

[quote=LiberaalNL;4272708]Er is geen discussie mogelijk over dat Nazi-Duitsland uit was op oorlog en de oorlog startte. Jij beschuldigt de Geallieerden ervan de oorlog te hebben uitgelokt, terwijl Nazi-Duitsland Polen aanvalt en je bent een Neonazi met een duidelijk politiek motief omtrend de Tweede Wereldoorlog. Al met al mag jij in je eigen sprookjes blijven geloven, maar niemand - op jouw maten van stormfront na - zal je serieus nemen.[/QUOTE]

Ik beschuldig deze er alleen niet van, ik ben er zeker van. En voor personen die enkel in sprookjes geloven, daar hoeft men toch zeker geen angst voor te hebben laat staan bepaalde wetten in elkaar te flansen om hen het zwijgen op te leggen. Wat kan nu verkeerd en gevaarlijk zijn aan het vertellen van sprookjes nietwaar.

Wel kan ik u vertellen dat de Duitse jeugd bij sprookjes vertelt door andere (u weet wel wie en wat hopelijk) zich vragen begint te stellen. Hier een kleine hint, de oorlogsmisdaad Dresden. Volgens de Duitse versie altijd geweest om en bij de 110.000 slachtoffers en waarschijnlijk veel meer door de grote aantallen vluchtelingen uit het oosten. Door de verhalen vertellers van na WO2 u weet wel degene waar u zo'n belang aan hecht, de ene keer 35.000 de andere keer 30.000 en dan weer ergens om en bij de 50.000. Moest men zulks toepassen op andere verhalen sprak men van, negationisme. Maar zoals blijkt, personen van uw slag staan open voor een correcte geschiedschrijving maar ze moet u dan wel passen.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 12 augustus 2009 om 19:35.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden