Los bericht bekijken
Oud 12 augustus 2009, 20:12   #91
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Neen, toch niet. Ik laat de keuze aan de leugenares in dit geval. Of babymoord in de moederschoot, of zelf ontslag geven.
Omdat het duidelijk is dat het werderzijds vertrouwen is beschaamd door een toch vrij groffe leugen.
En als een vrouw die keuze kan maken, moet ze maar eens in haar eigen boezem kijken, is dat loon dan die keuze waard?
"leugenares". alsof ge'r altijd voor kiest om zwanger te worden.
En in een maatschappij waar vrouwen met kinderen niet mogen werken, kan het wel eens zijn dat er niet veel andere keuze op zit dan van dat kind "af" te raken.

Citaat:
Oh, de staat onder andere, het heeft weinig nut meer uren te kloppen voor een paar eurocent. Omdat die staat me nu al uitzuigt als een vampier, om die klasses van mensen die vinden dat ze maar onderhouden moeten worden door anderen hun zin te geven.
ja, gehandicapten enzo.
schandalig.

Citaat:
Wat wil ik niet snappen, dat U uw zwangerschap en moderschap vergoed wil zien? En dat ik daar niet voor wens te betalen?
Ik ben er kurkdroog in hoor.
Dat heb ik nergens gesteld. Je bent vrij duidelijk: vruchtbare vrouwen krijgen van jou geen werk, en je hebt geen zicht op de consequenties die die houding voor jezelf gaat hebben.
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden