Los bericht bekijken
Oud 23 april 2004, 12:42   #1
Vasili Saitzev
Vreemdeling

Standaard

Dat de vrt een rood huis zou zijn, zoals op dit forum wel eens wordt beweerd, heb ik nooit willen geloven. Maar de berichtgeving omtrend het blokarrest doet mijn vertrouwen in onze staatszender toch geen deugd!
zo zag ik in het middagnieuws van gisteren ( 22/4) ivan de vadder doodleuk verklaren dat nu ook al wie zelfs maar lid is, of hulp heeft geboden aan het VB strafbaar is!! ook en ik citeer " wie bvb een zaaltje verhuurd heeft aan het vb" Als dit de stelligste overtuiging is van vadderke, dan vraag ik mij toch af waarom niet elk lid van de sp veroordeeld is voor het aanvaarden van smeergeld, of elke klant bij de kb voor de kb lux zaak? Vadderke doet dus aan stemmingmakerij !!
Deze middag op het middagnieuws: Letereme heeft verklaard dat het moment van de uitspraak niet opportuun was, inderdaad op 50 dagen voor de verkiezingen is dit mooie reklame voor de anti politiek en dus indirect voor het vb. We krijgen in het nieuws niet eens de uitspraak van Leterme te zien, maar Robert Stevaert mag er wel uitgebreid komentaar op geven!? En wat komt een onderwerp als een bezoek van pvda leider Wouter Bos aan de vrt studio's doen op het nieuws, het is toch nog geen komkommertijd?
nee mijn illusie van een onafhankelijke nieuwsdienst ligt bij deze aan scherven
Vasili Saitzev is offline   Met citaat antwoorden