Los bericht bekijken
Oud 13 augustus 2009, 21:16   #4583
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
In deze topic wordt mijns inziens de verkeerde vraag gesteld. Homoseksualiteit is zeer zeker pervers (een aars is niet gemaakt om in te neuken), maar... en dan
Moet ik eens een waslijst maken van perverse zaken die een hetero kan uitspoken (o.a. anaal neuken)?
De juiste vraag moet zijn: moeten wij iemand, en ook onszelf, veroordelen omwille van perverse handelingen? Uiteraard met dien verstande dat we ons niet bezondigen aan de door Pat opgesomde verwerpelijke zaken.
Het antwoord is neen. Maar nooit zal ik kunnen aanvaarden dat anaal neuken natuurlijk is, of dat plas en poepseks niet pervers zouden zijn. Maar nogmaals: pervers, en dan?
Zolang die zaken maar niet worden aangeprezen als een volwaardige variant van een geslachtelijke omgang, en dat is nu juist wat mij stoort bij anders geaarden of mensen met onnatuurlijke neigingen.
En homo's die geen anale seks hebben?
Die zijn volgens u theorie niet pervers...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Gelukkig ken ik homo's die hun anders zijn hebben aanvaard maar ook beseffen dat het niet natuurlijk is. Of zoals een kennis van me die alleen kan klaarkomen, als zij op hem .............. (vul maar zelf in). Het laatste wat die man ooit zou zeggen is dat zijn doen normaal is, maar dat hoeft ook niet voor hem. Ik respecteer hem dan ook.
Als ze eerst op hem klaarkomen?
Iedereen mag ook op mij klaarkomen. Al kom ik meestal als eerste.

Heeft zelf een positieve, praktische kant: dan heb je altijd 1 (of meer indien er meer op je klaar kwamen) die nog proper zijn om de boel op te kuisen. Wat ook behoorlijk fijn is, iemand die je buikje afkuist.

Laatst gewijzigd door bgf324 : 13 augustus 2009 om 21:16.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden