Los bericht bekijken
Oud 28 januari 2003, 22:27   #73
DNB
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
Elke waarheid die een weldenkend mens begrijpt.
En niet die alles mag en kan mentaliteit en ach we gooien alles op een hoopje en het komt van z'n eigen wel goed.(totale onzin dus)
Dat alles kan en alles mag, dat heeft nog nooit één politicus beweerd! Ooit van wetten gehoord? (Dat zijn die dingen die tot stand komen in het parlement. En het parlement, dat is die plaats waar het Blok geen zinnig werk verricht, want ze houden zich enkel met demagogische veralgemenende propaganda bezig). Maar om terug te komen op die wetten: als alles mag en alles kan, dan zouden er geen wetten zijn!!!

(Pittig detail: de enige oppositiepartij die resoluut tegen elk wetsvoorstel en elk wetsontwerp stemt, is het Blok!!! En de partij met de minste wetsontwerpen... juist ja, ook het Blok!!! Of hoe je kan stellen dat het Blok een alles mag alles kan mentaliteit heeft... )
Citaat:
En wat toon jij aan het geen ik hierboven zet zeker.
In neem aan dat je zwak bent,enne....
Correctie: ik HEB een zwak voor mensen, de wereld, de maatschappij... maar ik BEN sterk
Citaat:
kun je je niet doodlachen.
Ik ben totaal niet zuur,ik ben het zonnetje zelf.
Negatief ,nope ook niet ,ik zie gewoon wat er gebeurt en daar kun je inderdaad neerslachtig van worden ,maar we gaan door tegen de multicul.
Dat hebben kinderen en demente mensen ook: waanideeën en angsten, gewoon door pure onwetendheid. Remember: idioot komt van het Griekse idiootès, wat onwetend betekent!
Citaat:
En welke onschuldigen ,zo een soort dan degenen die patrick mombaerts hebben vermoord en dan een belachelijke straf krijgen.
Nee, geen onschuldigen zoals degene die Mombaerts heeft vermoord en dan een belachelijke straf krijgt! Je spreekt jezelf tegen!!! Ofwel is hij onschuldig, ofwel krijgt hij een straf! En aangezien die persoon een straf heeft gekregen, kan je moeilijk stellen dat de rechter hem onschuldig heeft bevonden! En om verder te gaan op de zaak Mombaerts: wat stoort u nu eigenlijk aan de zaak? Dat het een buitenlander is die Mombaerts heeft vermoord? Of de straf? Dat het een buitenlander is, is geen reden om te veralgemenen, en de straf, dat is zeker niet de buitenlander zijn schuld. Maar het gerecht heeft ook zijn werk gedaan!!! Een minderjarige wordt op die manier gestraft! Een aboriginal had dezelfde straf gekregen!
Citaat:
De ouders zouden hun huis moeten verkopen ,ik ben vrijwilliger om alles buiten te dragen,zeg nu nog eens dat ik onverdraagzaam ben.
Onverdraagzaamheid tegenover migranten ja, dat is het minste wat ik bij jou vaststel... Of wil je zeggen dat je wel verdraagt dat er migranten in Vlaanderen wonen? Dat is toch onverdraagzaamheid, niet? NIET VERDRAGEN DAT EEN ANDER OOK GEWOON GEBOREN WORDT, OOK WIL LEVEN, EN OOK KANSEN WIL!!!
DNB is offline   Met citaat antwoorden