Los bericht bekijken
Oud 14 augustus 2009, 00:23   #100
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Zelfs landen met een meerderheid aan moslims, zijn nog steeds geen moslimlanden. Het beste voorbeeld is een communistische staat als Mongolië: ja, daar wonen een paar moslims, maar begrijp je nu zelf niet dat een communistische staat (waar religies sowieso geen rol van betekenis spelen en de gelijkheid van man en vrouw vrij belangrijk is) nooit model kan staan voor een moslimstaat. Idem voor Turkije. Het spijt me, maar je probeert de kluit hier te belazeren, onder andere door er regeringsleiders bij te halen van landen waar de Islam geen enkele rol van betekenis speelt.

Je vergelijkt twee kleine landen met een zevental andere landen. Zo kan ik het ook: Duitsland, Frankrijk, Ierland, de Scandinavische landen, Israël, Letland, Litouwen, Canada enz. zijn allemaal niet-Islamitische landen waar vrouwen regeringsleiders waren. Daar kunnen veel Islamitische landen nog wat van leren.

Jij schreef: in moslimlanden zijn er meer vrouwelijike staatshoofden/regeringsleiders geweest dan in de meeste europese landen.

Ik parafraseerde: Je stelling dat er in Islamitische landen meer vrouwelijke regeringsleiders zijn dan in landen waar andere religies worden beleden is ronduit belachelijk.

Schandalig hoe ik je woorden in de mond leg. Bijna even schandalig als de manier waarop jij nu uit je eigen leugens probeert te wauwelen.
wat lul je hier allemaal.

1) ik heb enkel over België en Nederland gesproken (en een regeringsleider is niet gelijk aan een staatshoofd)

2)die stelling die jij parafraseerd heb ik nooit aangenomen. leren lezen.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden