Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2009, 13:22   #41
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
Wat nu omdat ik me vergiste? "Aanvielen", nu goed? U bent enorm kinderachtig bezig voor iemand die mij beschuldigt van een "puber" te zijn. U moet vooral niet inhoudelijk reageren hoor, nee doe voort met uw persoonlijke aanvallen. .
iemand wijzen op zijn zware taalfouten en gebrek aan kennis , kritiekloos volgen van pro Us standpunten is al een persoonlijke aanval ?
wederom : grow up

Citaat:
Het is duidelijk dat je simpelweg vijandig bent tegenover mij vanwege mijn standpunten, ik lees genoeg geschiedenis en politiek, misschien moet u wat minder selectief zijn met wat u leest, of wat minder eigen conclusies trekken uit het verleden
.

Mijn advies aan jou herhalen , maakt jou of je standpunten geen spatje geloofwaardiger hoor.

Citaat:
Als je hier nog wil afkomen met je verhaaltjes zorg dan dat ze rechtop blijven staan na wat kritiek,
ik ben niet diegene die hier met het puberale verhaaltje van "bevrijden" afgekomen is he.

Citaat:
dan moet je misschien niet naar persoonlijke aanvallen grijpen telkens als iemand niet akkoord gaat met wat je zegt
nogmaals jij hebt NIETS onderuit gehaald, alleen wat kritiekloze pro us propaganda geuit. die dus erg naiëf is.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden