Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz
Wat nu omdat ik me vergiste? "Aanvielen", nu goed? U bent enorm kinderachtig bezig voor iemand die mij beschuldigt van een "puber" te zijn. U moet vooral niet inhoudelijk reageren hoor, nee doe voort met uw persoonlijke aanvallen. .
|
iemand wijzen op zijn zware taalfouten en gebrek aan kennis , kritiekloos volgen van pro Us standpunten is al een persoonlijke aanval ?
wederom : grow up
Citaat:
Het is duidelijk dat je simpelweg vijandig bent tegenover mij vanwege mijn standpunten, ik lees genoeg geschiedenis en politiek, misschien moet u wat minder selectief zijn met wat u leest, of wat minder eigen conclusies trekken uit het verleden
|
.
Mijn advies aan jou herhalen , maakt jou of je standpunten geen spatje geloofwaardiger hoor.
Citaat:
Als je hier nog wil afkomen met je verhaaltjes zorg dan dat ze rechtop blijven staan na wat kritiek,
|
ik ben niet diegene die hier met het puberale verhaaltje van "bevrijden" afgekomen is he.
Citaat:
dan moet je misschien niet naar persoonlijke aanvallen grijpen telkens als iemand niet akkoord gaat met wat je zegt
|
nogmaals jij hebt NIETS onderuit gehaald, alleen wat kritiekloze pro us propaganda geuit. die dus erg naiëf is.