Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Indigo-blues
ik heb ook iets tegen mensen die historische, spirituele werken zeer letterlijk interpreteren. Dat is extremisme. Iets misbruiken in je eigen voordeel. Je moet het werk ook in zijn tijd plaatsen.
|
Dus U hebt iets tegen heb beginsel van de Koran. Goed om weten.
Citaat:
Als ik me niet vergis hebben vrouwen hier ook pas stemrecht behaald na de tweede WO.
|
Je moet het werk ook in zijn tijd plaatsen
Blij dat U het zelf zegt.
Citaat:
Maar wij voelen ons o zo vrouwvriendelijk! Er heerst te veel hypocrisie.
|
Daar kan ik U alleen maar gelijk in geven.
Citaat:
Het meeste gevaar in de US komt van blanke groeperingen.
|
Meestal met religieuze inslag nietwaar. Ik kan het aantal aanslagen gepleegd door libertijnen, hedonisten of atheïsten niet inschatten, maar veel zullen het niet zijn.
Citaat:
De meeste aanslagen de laatste 50 jaar in Belgie, komen van niet-moslims. Ze proberen je bang te maken en dat is, aan dit forum en België te zien, duidelijk dat het werkt!
|
Nope, het werkt niet goed genoeg. Een rat die in het nauw gedreven is, die valt zelfs een tijger aan.
Citaat:
edit; en het feit over België gaat op voor gans Europa met het ETA en IRA als meest gekende groepen.
|
Het IRA gaf terreur trainingskampen in Noord Afrika en het Midden Oosten. Om zo fondsen binnen te krijgen. Geen respect voor dat stel hypocrieten dus.
De ETA daarentegenover kan nog een beetje van mijn sympatie krijgen, want uitgezonderd hun moorden op Spaanse politici en arrogante ambtenaren proberen ze een zo duidelijk mogelijk punt te stellen, en toch geen doden te maken.