Los bericht bekijken
Oud 18 augustus 2009, 23:34   #131
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius Bekijk bericht
Eerlijk: ik moest erom lachen.

Om uw bemerking te beantwoorden: weet je, ik werk door de band 14-16 uur per dag. Vaak ook nog 's weekends. Nu ben ik effe met vakantie, en nog stond mijn wekker om 7 uur en behalve wat pauzes hier op t forum heb ik de hele dag gewerkt.

Als ik wil ontspannen grijp ik graag naar de alcohol omdat het u toelaat op korte termijn zeer goed te amuseren en zeer veel stoom af te laten. Fysiek heb je daar nood aan. Mijn collegae vrienden die evenveel werken denken er trouwens net zo over. Je kunt gewoon niet 80 uur per week achter uw bureau zitten, en dan effetjes de vrijdagavond rustig met de vriendin TV kijken met een vitaminesapje en enkele biologische crackers.

Hetzelfde geldt voor humor: dwaze humor is buitengewoon goed. Spitsvondige woordspelletjes kan ik ook smaken, maar als dat het enige is waar je mee kunt lachen, dan vind ik het maar zielig. Persoonlijk kan ik de goedkope dwaze humor best wel smaken. Het is allemaal een kwestie van hoe je het brengt. Het is zoals een film, niet de mop is grappig, maar de akteur.

Denk daar maar eens over.

En waarom zou dat niet kunnen met een jointje? Ontspannen.

En waarom heb jij daar fysiek nood aan? Fysiek nood aan, dat vind ik al geen ontspanning meer ej