Los bericht bekijken
Oud 22 augustus 2009, 20:42   #21
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkad Bekijk bericht
Ja, uwe prietpraat doet mij denken aan dat boek "The Secret" en de film "What the bleep do we know?". Miljoenen Amerikaanse truten(veelal van die bergkristalhippies en djembeewijven) hebben die boeken gekocht en die film gezien. Daarin beweren ze ook dat je je realiteit kunt veranderen, door bepaalde dingen te geloven, vooral: dat je zaken en "lotsbestemmingen" fysiek kunt wijzigen door erin te geloven dat het zo zal zijn. Total and utter crap.
Jou mening. Ik zou toch eens wat meer onderzoek doen naar bewustzijn.

What the bleep do we know ben ik alleszinds geen fan van maar er zit een kern van waarheid in. Maar het is mainstream spiritualiteit met dat typische opgeblazen Amerikaans gedoe. Leer de boodschapper van de concepten te onderscheiden. Jij haalt er What the Bleep bij, ik niet.

Citaat:
*knip*
Allez Allez... Ik ben een normaal persoon moest je met mijn praten je zou het geenszins merken. En ik heb voor bepaalde jobs al intensieve psychologische evaluaties ondergaan en was er zonder problemen door. Maar dat moet jij niet geloven natuurlijk.

Nu het zegt meer over jou dat jij mij in dit vakje steek.... "iemand die dit gelooft moet toch schizofreen zijn"... zie je de bekrompenheid daar niet van in?

Laatst gewijzigd door Donderdag : 23 augustus 2009 om 12:58.
exodus is offline   Met citaat antwoorden