Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes
Noem me eens een paar landen op Djimi, waar de islam de plak zwaait en desondanks toch, naar Westerse normen, fijn te leven is?
Maar het is uw goed recht hoor om ze te koesteren, om er graag tussen te wonen. Maar laat diegenen die er NIETS voor voelen dan ook de keuze.
|
W�*�*r zwaait 'de Islam' de plak?
Ik ken enkel landen waar mensen de plak zwaaien, en sommigen gebruiken voor hun plak inderdaad 'de Islam', zolang hen dat goed uitkomt.
Saoedi-Arabië, ge weet wel, onze grote bondgenoot daar in 't Midden-Oosten, is zo'n land. Dubaï is er nog zo een. Vooral in dat laatste land is het voor 'Westerlingen' (die met poen, wel te verstaan) doorgaans èrg fijn om te leven. Lees maar eens iets over de prostitutie ginder.
Als het 'ons' werkelijk menens was geweest met de 'war on terror', dan waren we d�*�*r al lang geleden binnengevallen.
Afghanistan zou wellicht nooit een probleem zijn geworden als de CIA daar niet per sé de meest reactionaire 'vrijheidsstrijders' die ze er konden vinden hadden gesteund bij hun strijd tegen het SECULIERE regime dat door de Sovjet-Unie werd rechtgehouden.
En dan zwijgen we nog over het geval Pakistan. Of over het Marokko van Hassan II.
De énige reden waarom die mensen massaal naar hier (proberen te) komen is de Sociale Zekerheid, dat hebben ze me zelf al vaak genoeg - tot vervelens toe zelfs - gezegd.
De oplossing is héél simpel: doe wat je kan om ervoor te zorgen dat ze d�*�*r hun Sociale Zekerheid krijgen. Denk je echt dat ze hier nog gaan blijven dan?
Ja, 't zal een moeilijke beslissing worden, ik weet het.
Sociale Zekerheid is - helaas - niet gratis. Als ze dat ginder op poten krijgen betekent dat natuurlijk ook dat het HIER gedaan zal zijn met de goedkope naft, de goedkope GSM's en de goedkope zwart-werkkrachten.
Nu, voor dat laatste kunnen we altijd nog de Haïtianen naar hier halen.
Dat zijn doorgaans géén moslims. Sociale Zekerheid hebben ze echter evenmin.