Los bericht bekijken
Oud 25 augustus 2009, 16:04   #123
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Zeg, system, wil je nou eens ophouden, ja? Je hebt jezelf in deze draad reeds een eerste maal helemaal ondergekakt met je onnozelheden rond "sebiet". Nu gaat het, samen met je vriendje F.Lurk, over de zogenaamde Hollandse vrekkigheid. Als toetje op de taart ga je dan nog aan elke boodschap een stukje Frans geleuter toevoegen. Elk beschaafd persoon die aan dit forum meedoet krijgt er schoon genoeg van. Stop ermee dit medium te gebruiken om je rotkarakter te etaleren. We weten dat reeds zeer lang, je hoeft niets meer te bewijzen. Het is welletjes geweest, basta!
Van het ogenblik af dat mensen hier dingen zeggen die u niet aanstaan of die niet vlot meegaan in uw Groot-nederlandse gedachten, dan noemt u dat 'onderk...', een woord dus dat ik zelf nooit zal gebruiken.

Maar het is dan ook geweten: bij sommige mensen zoals u, is intellectuele cultuur en dito bagage uiteindelijk slechts een heel, hèèl dun laagje vernis waaronder zij hun diepgaande grofheid onhandig weten te verbergen.

Het is hier een vrij forum. En iedereen zegt wat hij denkt te moeten zeggen. En niemand verplicht u te antwoorden. Het zou zelfs beter zijn dat u dit zo weinig mogelijk zou doen.

P.S.
Uw gekende objectiviteit kennende, heb ik u anders nog nooit horen toeteren over de uitspraak en minstens een even groot Frans geleuter: 'Sire, il n'y a pas de Belges, il.....', enz, enz. Maar zo kennen we u dan wel. Het is niet de eerste keer dat u zo 'objectief' over de brug komt. Ik noem dit, zoals u dan ook wel weet, de 'querciaanse' benadering van de dingen. Dit betekent : een aprioristische benadering in het quadraat.

Laatst gewijzigd door system : 25 augustus 2009 om 16:25.
system is offline   Met citaat antwoorden