Ben eens op de site van thePiano gaan zien. Zit niet slecht ineen , toegegeven. Maar informatie is overkill. Er is niets op te vinden wat nog géén duizend keer elders te lezen is. Voor alle duidelijkheid: ik ERKEN the Holocaust en VERACHT het ook.
Maar wat mij hierbij bevestigd wordt is dat thePiano, net als vele linkiewinkies, hun wijsheid uit de boekjes halen. Steevast 'verwijzen naar/vergelijken met' een "ver" verleden.
Kijk, als wij de toekomst willen behoeden voor het verleden moeten we in het heden leven.
Als bv. Stevaert moest de moeite doen om de echte problemen in Vlaanderen onder ogen te zien, er zouden véél meer soskes zitten onder ons.
Weet je wat hier opvalt: dat links met huid en haar de Sp.A verdedigt, blindelings zelfs. Jullie zijn het meestal met bijna ALLE standpunten eens, dat kan niet!
Een dat rechts niet zozeer de partij het VLAAMS BLOK verdedigt, als wel de standpunten. En dan nog enkel die standpunten doe mometeel zéér gevoelig liggen:
Vreemdelingenbeleid
Veligheid
Waalse uitbuiterij
Vraag aan de gemiddelde VLAAMS BLOK-stemmer naar de rest van de standpunten en ze weten er géén één.
Dus, niet het VLAAMS BLOK maakt zijn kiezers, maar JULLIE ! ! !
Ik ben niet zó jong meer en heb het gevoel dat links van vroeger rechts van nu is wat de kiezers betreft en vice versa. Vreemde gewaarwording.
|