Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Een staat met een staatsschuld van hier tot ginder en de hoogste belastingen voor particulieren en bedrijven. En met een overblazen sociaal systeem dat enkel wat centen kan leveren aan degenen die het echt nodig hebben. En een hoop huizen voor illegalen die straks legaal zijn. En die staat moet het hebben van die uitkeringstrekkers terwijl autochtone bandwerkers hier reeds met de duizenden op straat worden gezet. Ja... ik zie wel wat de lange termijn gevolgen zijn.
|
Vergelijk onze staatsschuld eens met de private schuldenlast (tgv vastgoed). Onze schuldenberg ligt niet rechtstreeks ten laste bij de overheid, maar bij particulieren die het zagen zitten om zich voor een periode van 20 �* 25 jaar in de schuld te steken. Particulieren die zichzelf zwaar in de schulden gestoken hebben en dan de overheid gaan verwijten dat die teveel schulden zou hebben...
Wat de kritieken op de huidige sociale zekerheid betreft: die deel ik wellicht met u. Het verlagen van belastingen gaat die sociale zekerheid evenwel geen nieuw leven kunnen inblazen.
Citaat:
Ik zal hier proberen weg te raken.
|
Ga je naar de VS?