Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Stop met wat? Met hard facts te vertellen?
|
Met rond de pot te draaien.
Citaat:
Jawadde  Is kennis van de religieuze geaardheid van forumleden 'algemene kennis' voor u dan? Als je blijft doorzeuren over dit niet ter zake doende feit zal ik mijn gelijk aantonen om u op uw plaats te zetten, hoe belachelijk dit onderwerp ook moge zijn. Ik heb hier nooit deelgenomen aan 1 enkele discussie over joden, op 5 jaar tijd. Nooit. Maar ik heb de discussies wel gezien en gevolgd en het is evident dat er meer dan 2 joden rondlopen. Punt uit. So fuckin what? Heb ik nu gelogen?????
|
U vond het belangrijk om te melden dat er minimaal 15 'of pakken meer' Joden op dit forum rondlopen. Op de vraag of u dit kon staven kapittelde u djimi wegens 'gebrek aan algemene kennis' en noemde vervolgens een aantal namen op waarvan 2/3 al niet klopt. U blijft u bij uw bewering en uw aantal. Toch gaat u alleen maar uit van aannames en niet van harde feiten. Zoals in de rest van uw betoog.
Citaat:
Maxwell is joods.
|
Ik heb nooit beweerd dat hij dat niet zou zijn. Ik vraag me dus af wat het woord 'toegeven' in die context zou moeten betekenen.
Citaat:
Dan heb je mijn Rense link niet gelezen. Moet ik het nog eens herhalen wat de juiste achtergrond van Murdoch is? Ik ben trouwens nog mild geweest want hij steunt de politieke, harde zionistische kern. Moet ik dat even bewijzen voor u? Laat maar weten.
|
Murdoch steunt Israël, dat hoeft u niet te bewijzen.Hij zegt het zelf. U suggereert echter - zonder bewijs - dat hij een Jood zou zijn. Wat hij niet is.
Citaat:
|
Dit is toch van jou?:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Straks ga je nog denken bewezen te hebben dat ik ook ne wasper redneck white nastionalist ben. Omdat ik een paar objectieve zaken naar voor haal.
|
Citaat:
Als je dat als argument gebruikt, dan vraag ik u voor de zoveelste keer, wat is er verkeerd aan de zaken die ik van die website gehaald heb?? Niets he? Je kan niets vinden, dat verkeerd is, ook al is het volgens u een klote bron.
|
Alles is fout aan de zaken die je van die website hebt gehaald. Het zijn aannames, zonder enig vorm van bewijs, die je hier klakkeloos plaatst zonder controle. Al bij de eerste blik kun je er zo een aantal fouten uithalen. Verder is een lijst met Joodse mensen en hun functies plaatsen niet relevant. Om goed te kunnen vergelijken zou je van elke functionaris zijn/haar achtergrond moeten plaatsen. En dan nóg. Zegt iemands achtergrond iets over zijn bedoelingen?
Je hebt het bijvoorbeeld over twee opeenvolgende voorzitters van de Federal Reserve die toevallig van Joodse afkomst zijn: Greenspan en Bernanke. So what? Tussen 1934 en 1970 waren alle voorzitters van de FR van Schots/Ierse afkomst, waaronder één mormoon. En nu? Alle Schotten en Ieren wantrouwen?
Citaat:
Mediamagnaten? Helemaal juist wat ik zei. Geldigheid van wat ik zei totaal niet ontkracht. Doe maar verder hoor, ik zal seffens eens een waslijst neerplanten.
|
Net zo ongefundeerd? Dan schiet je er niets mee op.
Citaat:
Eerst herhaal ik wat ik dienaangaande al gezegd heb:
|
Waarom?
Citaat:
Dat is dus onjuist volgens u?
|
Ja, niet alleen volgens mij, volgens iedereen, volgens hemzelf en een eenvoudig onderzoekje wijst uit: zelfs volgens Stormfront die 'er niet van houden dat ariërs vals beschuldigd worden van Joodzijn''.
Citaat:
Murdoch's mother is Dame Elisabeth Murdoch, born Elisabeth Greene, who was the daughter of an Irish Protestant father and a mother who came from an upper-class family of English descent. (It is sometimes asserted, usually by anti-Semitic groups, that she is of Jewish origin: this is untrue). Dame Elisabeth, at 96, remains a strong influence on Rupert, usually in the direction of moderation.
|
Citaat:
Nogmaals. Wat ik uit die bronnen heb gehaald is niet te weerleggen.
|
Erg makkelijk zelfs.
Citaat:
Geen haatproza. Pure feiten, nl joodse mandatarissen in allerlei belangrijke organisaties.
|

Maak eens een lijst met 'Italiaanse' mandatarissen in allerlei belangrijke organisaties, of 'Ierse'. De VS is een 'melting pot', weet je nog? Opgebouwd door immigranten overal vandaan.
Citaat:
Omdat de hardste roepers geen zak verstand hebben van de problematiek. Kritiek geven is direct anti semiet zijn. Dat is ronduit belachelijk en bijzonder bekrompen. Ik laat mij zeker ook niet intimideren als het op vrijheid van meningsuiting aankomt.
|
Wie noemt jou 'anti-semiet'? Ik niet. Ik heb je alleen gezegd dat als je beweringen wilt doen, en je wilt dat je geloofd wordt, je zorgvuldiger moet posten.
Citaat:
Geef me dan maar eens de directe link, waar ik dat letterlijk zou gezegd hebben. Zal niet gaan he man. Weeral de zoveelste keer dat je woorden in andermans mond legt.
Ik krijg dus infeite constant bevestiging van wat mijn echte stelling is.... kritiek uiten mag niet. De anti semitische kaart trekken kan je niet, dus moet je maar wat beginnen liegen en verdraaien.
|
Je hebt het niet letterlijk gezegd, je suggereerde het.
Ik heb je een aantal oorzaken van antisemitisme gegeven. Daar reageer je niet op. Ik geef je de vergelijkbare situatie van Chinezen in Aziatische landen met deels dezelfde oorzaken. Daar reageer je ook niet op. Vervolgens blijf je maar vragen naar de werkelijke oorzaken van antisemitisme 'doorheen de geschiedenis' zonder zelf ook maar iets erover te zeggen, behalve insinuaties. Ik ben dus benieuwd naar jouw 'werkelijke oorzaken'.
Maar je bewering over totale controle in de financiele en mediawereld wereldwijd heb je ook nog niet onderbouwd. Mag ik je erop wijzen dat de echtgenote van de ex-president van de Nederlandse en vervolgens de Europese Centrale Bank eerder sterk 'antizionistisch' te noemen is? Trichet? Papademos? Europa valt dus al af. Masaaki Shirakawa? Japan valt dus ook al af. Azië viel sowieso al af. Media? Ted Turner? Murdoch?
Nogmaals, als je iets beweert kom dan met onderbouwing.