Los bericht bekijken
Oud 24 april 2004, 23:02   #152
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Mooi, uit de post van Peace kan ik helemaal niet opmaken dat vreemdelingenstemrecht nodig is. Dus verwacht ik dat u het mij eens uitlegt.
Of moet ik daaruit besluiten dat bij onenigheid met mijn vrouw en kinderen over de aankoop van een nieuwe wagen die ik helemaal niet kan betalen, ik aan de garagist moet gaan vragen of de aankoop verantwoord is ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Waar men mensen de mogelijkheid afneemt om op een politiek correcte wijze deel te nemen aan het bestuur van een land, creeer je een voedingsboden voor extremisme en erger
Zo men mensen de mogelijk ontneemt deel te nemen aan het bestuur omwille van hun afkomst of godsdienst crëeert men een voedingsbodem voor fundamentalisme: wat is daar nu zo moeilijk aan?
Als Peace voor één keer eens iets redelijk schrijft verdient dat een pluimpje, een goed punt, een nieuwe griffel, een bank vooruit en een kus van de juffrouw
Mensen worden de mogelijkheid helemaal niet ontnomen deel te nemen aan het bestuur omwille van hun afkomst of godsdienst.
Belgen van welke origine of godsdienst ook kunnen perfect aan het bestuur deelnemen.
Mensen die niet zelf onderworpen willen zijn aan de consequenties van hun keuzen moet men geen mogelijkheid geven mee te werken aan de besluitvorming .
Bobke is offline   Met citaat antwoorden