Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal
U bent er dus niet van overtuigd dat een hele sterke stroming binnen de Islam op totale overheersing uit is, en dat de gematigde elementen (ja die zijn er ook, maar die vallen niet op) dat nooit zullen kunnen tegenhouden ?
Ik heb NIET gezegd dat alle Islamieten de Westerse wereld kapot willen. Ik heb wel gezegd dat het een sluipend gif is, en dat op een dag de maskers zullen afvallen. En op die dag zullen de gematigde moslims (die veel te Westers zijn en heulen met de Grote Satan) ook delen in het leed en het lot van de rest van de ongelovigen...
Op het moment dat de radicalen hier in Europa discotheken en cafes waar uw en mijn kinderen vertoeven beginnen opblazen (Allahuh Akhbar..) zal je misschien begrijpen waar Israel mee moet kampen.
|
ALLE misdaad moet bestreden worden - aan beide kanten. Dit is de enige weg vooruit.
Wat die maskers betreft... ik ben bijlange nog zo zeker niet wie de echte maskers draagt. Agitatoren in
beide kampen wakkeren dat moslimgeweld aan. Verdeel en heers. Valt goed geld mee te verdienen. Het leidt ook de aandacht af van wat er werkelijk aan het gebeuren is. Dus, neen, ik ben absoluut niet overtuigd dat de moslimwereld ons wil domineren. Je moet je ook ernstig afvragen sinds wanneer en waarom de moslimwereld zich steeds woedender opstelt naar het westen: heel het Midden Oosten is naar de botten geholpen door onze dubbelzinnige houding daar. Een westerse houding die enkel en alleen bepaald is door geldgewin.
We (de ganse wereld) hebben de palestijnen aan hun lot overgelaten. Wat een uitweg hebben die mensen nog? Als ge geen enkele toekomst voor u ziet, welke keuze hebt ge dan?
.
.