Los bericht bekijken
Oud 25 april 2004, 00:41   #3
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
En die is dat de huidige partijen geen zak geïnteresseerd zijn in de burger, alleen in diens geld.
En of dat Vlaams Blok racistisch is of niet, vind ik VER ondergeschikt aan bovenstaande.
net zomin als het blok geïnteresseerd is in de burger... allez, toch wel... in hun stemmen... vandaar de verwoede pogingen om te scoren...

Een partij die bezorgd is om de burger maakt bouwt geen campagne op om vrije meningsuiting, maar om onderwerpen over de burger z'n portemonnee...(en dan heb ik over het feit dat de burger gaat kiezen wat voor hem het best uitkomt) En dan nog, ook daar kunt ge vollen bak in liegen zoveel ge wil, ge scoort er wel mee (zie VLD, zie SP)... en 80% van vlaanderen wil niks van het blok...
Zei ik niet dat ik dat proces naast de kwestie vond? Dus vind ik die campagne ook naast de kwestie.
De kwestie is, nogmaals, dat we onder het huidig beleid en haar voorgangers zijn geëvolueerd naar hoge werkloosheid, afbouw van allerhande diensten aan de burger (privatisering, uitverkoop), met als 'tegenprestatie' enkele maatregelen die 0.21% (ter illustratie) van de bevolking aangaan en voor de rest veel leugens.
En waarom? Om de eigen zakken en die van de vriendjes te spekken met 't belastingsgeld. Daarom. Ze moeten zo rap mogelijk buitengesjot worden, en 't enige dat we daarvoor hebben is 't Vlaams Blok, racist of geen racist.
Erw is offline