Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
Elke vrijdagmiddag zijn de trappen van de Beurs bezet door een idiote vertoning: met megafoon worden er Arabische leuzen gebruld, een gesluierde vrouw mag af en toe ook iets brullen, en men hoort frasen met Bush Sharon en Blair erin. Ook krijgt men oproep tot haat, oorlog, verzet tegen het Westen, Intifada en meer van dat fraais. Dat alles met als achtergrond, aan de Beurs vastgemaakt, twee Palestijnse vlaggen.
Dat schijnt al zo'n twee jaar door te gaan.
Hoe is dit mogelijk? Durft de politie(k) niet in te grijpen en deze vreselijke vertoning, die menig belg shockeert en mij, niet-belg, vervult met een schaamtegevoel dat ik in deze stad woon die beheerd wordt door lafaards en bangerds... een halt toe te roepen? Bang dat de moslim gekken zich tegen hen gaan keren?
Ongelooflijk wat een poppenkast.
|
stond u toevallig niet in andere topics over het VB nog heftig te pleiten voor vrije meningsuiting?
|
Pardon? ik heb in geenenkele topic over het VB gepost, Seba.
En ookal had ik dat wél gedaan:
aanzet tot haat, oorlog en vernietiging van het Westen op de trappen van de Beurs zijn niet mijn idee van vrije meningsuiting. Vrij is het wel, dat ze dat al twee jaar doen, tot ergernis van de weinige winkeliers die het nog uithouden in dat deel van Brussel-Centrum... :s