Los bericht bekijken
Oud 1 september 2009, 22:07   #147
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ja, Garry, ik weet het dat ik een grote stommiteit heb begaan met die stem voor de N-VA. Ik heb er hier al vergiffenis voor gevraagd (maar nog niet gekregen )

Als de N-VA zich niet met hand en tand verzet tegen de vernietiging van Doel, kan ze voortaan naar mijn stem fluiten.

Maar denk a.u.b. niet dat ik nu een VB-stemmer ga worden, hé!

Ik overweeg namelijk de Nederlandse nationaliteit aan te vragen, en de tegen-argumenten raken op.

Een steeds aanlokkelijker alternatief is de Surinaamse nationaliteit, maar ik hou niet zo van het tropische klimaat.

Het is een groot man die zijn fouten durft in te zien en er durft voor uit komen.

Wat dat VB stemmen betreft. Ik heb ook al herhaaldelijk gezegd, en ik herhaal het nog maar eens; Of het met het VB beter zou zijn, dat weet ik niet, dus dat beweer ik ook niet. Gij weet dat ook niet, niemand weet het, en zo lang we het er niet op wagen er voor te stemmen zullen we het ook nooit weten Dus, wie niet waagt wie niet wint he. We stemmen al zo lang steeds weer op de zelfde partijen die nog niet anders gedaan hebben dan steeds weer opnieuw hun programma verloochenen, die er geen moer van bakken en waar we zelfs niet mee staan terplaatse te trappelen maar eerder mee achteruit boeren.

De Nederlands nationaliteit, dat zie ik ook niet zitten. Dat zal hier geen oplossing brengen, net zomin als dat ik de Italiaanse Nationaliteit zou aanvragen. Met welk doel je dat zou doen is me helemaal een raadsel.
Garry is offline   Met citaat antwoorden