Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef
Doe is zo verkrampt niet.
Dat is standaard procedure in eender welk land. Dat gij het plaatselijke regime afkeurt begrijp ik en keur ik zelfs goed. Maar dat heeft niets te maken met de politieke voorkeur van de leerkrachten want die hebben daar niks over te zeggen.
Als Vlaanderen onafhankelijk wordt gaan de kindjes ook met vlaggetjes zwaaien naar de President of Keizer of wat dan ook.
Ik vermoed dat ik u dan echter niet zal horen zeggen dat alle leerkrachten rechtse zakken zijn die onze kinderen indoctrineren.
|
Ik denk dat ge eens terug moet gaan lezen hoor. Ik heb niet gezegd dat leerkrachten linkse zakken zijn. Ik heb alleen gereageerd op uw reactie wanneer er aangehaald wordt dat de scholen linkse leerkrachten aantrekken en dat is ook zo het geval. Wanneer een school zou vernemen dat een leerkracht rechts gezind is kan hij het gegarandeerd wel schudde en wanneer een leerkracht de deontologie schend door anti VB uitspraken te doen zal gij hier niet voor op het matje geroepen worden maar in het omgekeerde geval ben ik er van overtuigd dat hij mag opkrassen bij de volgende werving.