Los bericht bekijken
Oud 25 april 2004, 09:31   #47
SeaSquid
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar SeaSquid
Standaard

R00tt,

Ik heb vertrouwen in de Belgische rechtspraak. Het is niet iets waar ik bijzonder trots op ben, maar beschouw het eerder als een evidentie. Ik vind daarentegen het meelijwekkend dat er mensen zijn die geloven dat men stééds achterdochtig moet zijn tegenover het gerecht omdat het niet on partijdig zou zijn. Dit is geen manier van leven, denk ik. Er zijn heus wel certitudes in het leven, ondanks het ijverige werk van sommige partijen om bepaalde maatschappij-elementen in discrediet te brengen. Straks ga je mij nog zeggen dat Dutroux opereerde in een pedofilie-netwerk waar Belgische top-politici deel avn uitmaken.

Ik doe niet mee aan een dergelijke heksenjacht.

en evrder:

R00tt:
//Quote
"Inderdaad het Vlaams Blok is nog niet verboden. Dat zal gebeuren wanneer ze eerst na de verkiezingen nog eens in een schijnproces in Cassatie verliezen. Waarop de Waalse partijen met steun van VLD, SP-A en CD&V hen financieel droog zal leggen. Waarop de post en openbare omroepen zullen weigeren nog over de partij berichten of hun informatie te verspreiden. Mocht het VB onverhoopt dit nog overleven dan kan men nog altijd, op basis van de huidige uitspraak de partij écht laten verbieden en iedereen die op maar enige manier ooit iets heeft gedaan met het VB, tot het gaan van 'het verhuren van een meeting zaal', strafrechterlijk vervolgen.
En dit is geen fantasie, want alle wetten die dat scenario mogelijk maken zijn de laatste jaren al gestemd. Tenzij de vlaamse kiezer met de volgende verkiezingen een krachtige reactie hierop geeft, zal men tot de volgende stap overgaan."
Unquote//

Laat ons NIET vergeten dat in geen enkel van die wetten staat dat het Vlaams Blok moet verboden worden, maar dat elk van die wetten gaan over RACISTISCHE partijen. er is bijgevolg een heel eenvoudige manier waarop het VB kan vermijden drooggelegd te worden: niet meer racistisch zijn. Dát moet er gebeuren. Dan hebben die VB'ers helemaal geen problemen met het gerecht meer. En dat heeft niet te maken met de PS of andere Walen.
SeaSquid is offline