Los bericht bekijken
Oud 25 april 2004, 11:28   #21
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik heb nooit het gevoel gehad dat ge met Blokkers een dialoog kunt aangaan.
The Piano, hoewel ik geen Blokker ben kan ik het toch niet laten op te merken dat men over het algemeen met de meeste Blokkers hier wel een redelijke discussie kan houden, terwijl dat met u heel wat moeilijker is. Bij de minste aankaarting van het vreemdelingenprobleem word je door jou in het Blok-nazi-extreem-rechtse, fascistische hoekje geduwt zonder rationele argumenten. Wanneer een Blokker een inhoudelijk reply aan je been smeert of ietwat moeilijke vragen stelt duik je meestal "toevallig" nooit meer op in die topic. Ik denk dat de meeste niet-Blokkers het hier wel eens zijn dat er met jou zo goed als geen discussie aan te vangen valt (je deelt die plaats wel eervol met de meeste BUBBERs)
Flauwe kul. Als je een probleem wilt aankaarten, moet je niet eerst een hele bevolkingsgroep stigmatiseren, als het in werkelijkheid enkel om een klein (crimineel) gedeelte gaat. Voor het Blok bestaat er echter maar 1 oplossing dat is alle vreemdelingen, de grootste groep 'goei' samen met de kleinste groep 'slechte' te isoleren, denaturaliseren en uit te zetten. Met lieden die zo'n radicale maatregelen voorstaan ga ik elke discussie uit de weg.

Praat met mij hoe we de criminaliteit in het algemeen moeten aanpakken, en niet enkel hoe we uitsluitend de criminaliteit van onze allochtone medeburgers moeten aanpakken.