Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Ik denk dat de West-Europese media zich ook grotendeels baseert op Amerikaanse media en persbureaus. Het is één grote markt.
En we weten ook wat de Amerikanen willen horen hé. Immense Joodse lobby bijvoorbeeld.
|
Als dat zo is, Mieke, dan is dat in totale tegenspraak met zowel USA als jouw vermeende joodse lobby (waar is die trouwens, is dat zoals een hotel lobby met zacht tapijt en heerlijke zetels?? ik heb nog nooit n lobby gezien!). Het is totaal niét in het belang van de USA of Israel dat de Europese pers zich zo vastbijt aan enkele non-events in het Midden Oosten en daarbij de rest van de wereld en alle ellende die (toevallig moslims!) mensen aanrichten in Kashmir, Soedan, Algerije...
Dus, je vlieger gaat niét op, en je mythe over die lobby is ook allang achterhaald, Mieke, en je bericht is één grote tegenstrijdigheid!
|
Het is juist wel in het belang van Amerika dat de Westerse pers(algemeen) bepaalde problemen zoals in Kashmir, Soedan, enz... negeert. Ook de machtige Joodse lobby én de Amerikaanse regering heeft maar al te graag dat er op alle nieuwsberichten in de Westerse wereld beelden verschijnen van de vernielingen en bussen (zoals in Den haag) veroorzaakt door zelfmoordaanslagen.