Los bericht bekijken
Oud 25 april 2004, 12:53   #10
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Degene die altijd dezelfde plaat opleggen zijn de migranten zelf é. Zijn dit weeral 4 personen uit die allombekende KLEINE groep?
Ik doelde op de opmerking dat er mensen zouden zijn die dergelijke wantoestanden als "een verrijking" zouden zien. Er is volgens mij NIEMAND, niet langs rechterzijde en niet langs linkerzijde, die de aanval op een gehandicapte vrouw zal goedkeuren. Wie zo'n opmerkingen op een publiek forum neerschrijft, is in mijn ogen een complete imbeciel.

Wat mij vooral stoort is dat het hier WEER om en poging tot stigmatisatie gaat. Natuurlijk is het verwerpelijk dat die kerels die vrouw op een dergelijke manier behandeld hebben; natuurlijk moeten mensen die zich zo beestachtig gedragen opgepakt en gestraft worden. Maar dat moet gebeuren omdat ze iets MISDAAN hebben, niet omdat ze MAROKKANEN zijn.
Inderdaad er is ook niemand die deze mening zal afwijzen. Het probleem is dat men teveel criminele migranten te gemakkelijk de toegang tot ons land geeft en ook de nationaliteit waardoor ze geen enkel van hun plichten naleven maar wel alle rechten onterecht opeisen.

Heeft men al 1 marokkaan aangehouden voor dergelijke criminele feiten die hij niet gedaan heeft? Komaan é.

Het probleem bij zo goed als alle blok stemmers, dat dergelijke marokkanen die dergelijke feiten plegen nooit maar dan ook nooit geintegreerd zullen raken in onze maatschappij en zullen daarom ook nooit een positieve bijdrage kunnen leveren aan de autochtonen of belgie. Wat doet men... Men geeft deze een bestaansminimum betaald door de brave belastingbetaler, men geeft deze criminelen een lichte straf dat je bijna geen straf kunt noemen, en ze laten hen terug vrij op straat waar ze meteen iedereen weer kunnen lastig vallen en de boel verzieken. Daar bovenop straft men de belgen op zulke groffe manier zoals de superboetes voor feiten die belachelijk zijn tov feiten zoals het hier om gaat. Je word nu harder gestraft voor het missen van een licht op je fiets dan voor het inbreken.

Mensen zijn dit gewoonweg zat. Of jij dit nu een vorm van rascisme vind of niet. Elke crimineel moet worden gestraft...migrant of niet maar het aandeel van migranten in de criminaliteit in belgie is gewoonweg te hoog en de irritaties zijn hierdoor veel groter omdat daarbovenop ze hier in dit land daarom niet thuishoren EN ze profiteren van het belastingsgeld van de belgen, dat is het verschil.

Dit is van de blok stemmer geen hulpkreet naar het enkel straffen van migranten maar om een beetje rechtvaardigheid en het beter controleren van de migranten stroom en het gepast straffen van migranten die hun recht van verblijf in ons land zelf hebben ontnomen door hun onaanvaardbaar gedrag. De rest mag voor mijn part allemaal blijven, net zoals ik. Ik ben ook een migrant en ik zou het logisch vinden dat wanneer ik hier meerdere criminele feiten pleeg en dus niet wil leven volgens de wetten van dit land dat ik het recht op verblijf hier word ontnomen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden