Los bericht bekijken
Oud 5 september 2009, 07:13   #64
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Allez, Patrick Janssens heeft verdere betogingen aan de schoolpoorten verboden. Het laatste artikel over deze zaak in De Standaard deed mij de wenkbrauwen toch nog even fronsen.

"Dagelijks troepten er de voorbije dagen tussen de 150 en de 200 islamitische betogers samen. Leerlingen, moeders en mannen scandeerden slogans als 'Alle Vlamingen buiten'." Ik herhaal mijn bedenking van eerder: het gaat niet langer om betogingen voor de hoofddoek, maar eenvoudigweg om racistische betogingen tegen de aanwezigheid van Belgen op die scholen. Ik vraag me af wat de reacties zouden zijn als blanken zouden gaan betogen tegen Marokkanen of Turken of moslims aan om het even welke school. Het kot zou - terecht - te klein zijn.

Of wat denk je van deze: "De sfeer werd nog grimmiger op het moment dat de toegang tot de school werd geblokkeerd voor leerlingen die de les wilden volgen. 'Verraadster', klonk het luid toen een leerlinge doorzette en de klas binnenging." De directrice krijgt intussen politiebewaking en ook haar huis wordt in de gaten gehouden. Nogmaals, deze info komt niet uit een of ander extreem-rechts blaadje, maar uit een kwaliteitskrant. Hopelijk kunnen de gemoederen nu wat bedaren, maar ik vraag me af of het verbod op betogingen daarbij gaat helpen.

ik maak er me niet druk meer in. We zijn nog maar aan het begin van de miserie. Onze poco's en linksen krijgen stilaan ook hun deel van de koek en het leuks van de islam.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden