Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok
Wat ik onthou uit dat interview : de manier die Van Mechelen en Mary wouden aangrijpen om internet in iedere huiskamer te krijgen ipv slechts bij 65% en Boerçois die dat heeft tegengehouden.
|
Is er één land waar internet dat binnenkomt via tv een ernstig marktaandeel heeft?
En de manier waarop ze het wouden doen, zou dat het duopolie belgakom - telenet verbroken hebben ?
En heeft sindsdien het Institiuut voor Breedbandtechnologie geen mogelijkheden meer gekregen?
Wat ik me herinner van die epizode uit de politiek omtrent de vrt edm, is dat dienen Toni Mari dacht dat het geld zomaar aan de bomen van de staat groeide.
Hij dacht dat het voldoende was dat hij een idee had, zelfs al was het dan een goed idee, en dat dan het geld zomaar vanzelf toestroomde. Of zijn we vergeten dat in diezelfde periode men ook veel moeite deed om de wachtlijsten voor de gehandikapten weg te werken; men daar ook veel, heel veel, senten in gestoken heeft, maar dat de vraag naar opvang voor gehandikapten maar bleef stijgen ...
Is er hier één lnkse jongen die durft beweren dat men toch maar wat senten uit die sektor had moeten verschuiven ?
Dat ventje is een rotverwend jochie in plaats van een ceo.
168 uur per week, en met problemen gaan slapen er ermee opstaan: laat me niet lachen aub ...