Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Ik kom net terug van een samenkomst met een aantal mensen. Wij hebben het onder andere ook gehad over het vonnis tegen het Vlaams Blok.
Bij deze groep mensen waren er veel waarvan ik zeker weet dat ze in het verleden niet op het VB hebben gestemd.
Tot mijn verbazing waren nagenoeg de meesten onder hen van mening dat hetgeen waarop men het VB veroordeelt heeft, grenst aan het absurde.
Veel onder die mensen heeft dit vonnis blijkbaar de ogen geopend en ze willen n.a.v. deze gebeurtenissen juist hun stem aan het Vlaams Blok geven.
Wanneer hetgeen ik daar ervaren heb, algemeen bewaarheid wordt, stevent het Vlaams Blok op een nooit geziene overwinning af.
|
Jeps, verander je signatuur maar al: FIER OM RACIST TE ZIJN. Als jouw voorspelling bewaarheid wordt, moeten wij straks onze kop houden en mag jij er lekker op los kloppen.
|
op Vlaams Blok mag je wel kloppen en spuwen ?
Wij moeten nu onze kop houden ?
NOOI T
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
|