Los bericht bekijken
Oud 26 april 2004, 08:07   #1
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Dat nen erkende forumleuteraar zoals ik zie dat het politieke proces tegen het Vlaams Blok de doos van pandora opent kan men nog afdoen met de woorden : wat kent die dervan.
Inderdaad ik ben maar ne gewone jan met de pet. Maar ik zie de gevaren voor de vrije meningsuiting die anderen niet willen zien.

Ik heb van de eerte moment gezegd dat dit proces de vrije meningsuiting in gevaar brengt in dit land. Ik was nen onnozelaar, ik was ne zot, ik was ineens ne Vlaams Blokker, of ik praatte ze na.

En voila nu is er ne professor die dezelfde conclusie trekt als ik. Nochtans is die van een andere partij nl. de NVA.

En wat hoor ik tot mijn afgrijzen vandaag op de radio ?? Dat men onderzoekt of men hem kan sanctioneren.

En waarom wil men hem sanctioneren ? Omdat HIJ ZIJN VRIJE MENING GEUIT HEEFT.

Het is dus inderdaad, zoals ik vorige weerk al vertelde, gedaan in dit land met de vrije meningsuiting. Zelfs al zou men hem niet sanctioneren (wat niet meer dan normaal zou zijn) maar men dreigt al met sancties. En dat dreigen is er al teveel aan. Dat is iets voor in dictaturen.

Ik had dus weeral gelijk, alleen dacht ik niet dat ik al zo vlug gelijk zou krijgen.

Ge weet het dus nu in dit land : het is van zwijgen of we zullen U het zwijgen opleggen.

Heb ik gelijk of heb ik gelijk ?

Dit begint trouwens stilaan vervelend te worden dat ik altijd gelijk krijg.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline