Los bericht bekijken
Oud 11 september 2009, 04:41   #27
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Het zou spijtig zijn voor de mensen die bij Opel werken.

Maar België staat gewoon niet op de kaart in de wereld, dat komt misschien hard aan maar dat is de realiteit.
Dat is ook de reden waarom zulke grote bedrijven geen enkele inbreng gebracht hebben.
Deze grote bedrijven hebben ons allen alleen geld gekost om hier te willen aanwezig te zijn.

Ok, de vakbonden, de zuilen hadden daar door de omvang ( duizenden personeel leden ) een basis om reclame te maken. En ja, de mensen die daar werken betalen belastingen en leven daar van, maar Opel niet, Opel en alle andere grote spelers kost alleen maar geld aan de gemeenschap om in België in leven gehouden te worden.

Onze sterkte is de door regering ( zuilen) en vakbonden vergruisde KMO, die betalen belastingen, die moeten zich aan de wet houden. Die hebben er voor gezorgd dat er welvaart in ons land is. De grote spelers stelen de show maar brengen zelf niets in het bakske.

Deze economische crises zal hopelijk duidelijk maken dat er meer respect moet komen voor onze KMO's, dat de grote spelers met ons leven spelen.

Goed begrijpend dat de vakbonden minder vat hebben op de KMO, hoop ik toch dat ze het geweer van schouder veranderen en in de toekomst wat meer respect tonen voor de KMO.

Vele kleine belasting betalende bedrijven zullen in dit kleine op wereld vlak niet zeggend landje onze welvaart garanderen.

Wie niet groot is moet slim zijn, punt uit. Grootsheid waanzin kost alleen maar geld
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 11 september 2009 om 04:45.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden