Discussie: Nazi-onthaalmoeder.
Los bericht bekijken
Oud 11 september 2009, 07:41   #571
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ik begrijp eerlijk gezegd niet goed waarom je je hier zo druk over maakt. Wees nu toch eerlijk, zo'n ''onthaalmoeder'' kan toch gewoon niet?

Als ik met mijn kinderen een plekje zocht er ik kom ergens binnen waar Stalin aan de muur hangt, de internationale klinkt en rode vlaggen hangen denk ik ook: ''Ik zoek wel een ander plekje''.
Hetzelfde geldt voor als de kamer met afbeeldingen van de Paus en kruisbeelden zouden hangen en psalmengezang zou klinken.
Zo ook hier. Wat Hitler, Erikson en nazi-artikelen alleen erger maken is dat het getoonde gedachtengoed mensen op zijn minst uitsluit, nog afgezien van de teksten die de dame uitkraamt. Je wilt daar gewoon je kind niet hebben.

Terecht dat K&G de erkenning intrekt. Ze hadden dat allang eerder moeten doen.

Is het allemaal nu zo verschrikkelijk? Nee hoor, als zij en haar man zich in die ideologie willen storten doen ze maar. Van mij hoeft ze ook niet te stoppen met haar werk als ze het verder goed doet.
En het is ook jouw recht dan een andere onthaalmoeder te zoeken, het is niet aan K&G, het CGKR, de media en de overheid om te bepalen dat die vrouw geen onthaalmoeder mag zijn omwille van haar overtuiging!