Los bericht bekijken
Oud 11 september 2009, 10:39   #241
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Los van het feit dat ik die vrouw en haar man niet kan smaken, toch een paar opmerkingen:

1. Hoe ze denken over het derde rijk maakt niet uit. K&G hoort hen enkel te beoordelen op hoe goed de kinderen worden opgevangen.

2. Terzake kon een dag NA het uitzenden van de reportage afkomen met welgeteld 1 anonieme klacht van een papa die vond dat zijn kind overstuur naar huis was gekomen. Let wel... NA het uitzenden van... Ik vermoed ergens dat er intussen NA "het uitzenden van" ineens evenveel kinderen onwel zijn geworden als PVDA-leden er hebben. Of ze nu in Limburg dan wel West-Vlaanderen leven, werken en wonen.

3. K&G dat voor de camera's beweert dat het zich baseert op inspecties met oog op de zorg voor de kinderen, trekt de vergunning in zonder verder onderzoek maar omwille van de mediastorm. Dat noem ik broodroof.

4. Volgens sommigen hier lagen er ook wapens overal voor het rapen. Ik heb daar eigenlijk niets over gelezen, moet ik zeggen. De man is wel een wapen-verzamelaar maar als dat allemaal achter slot en grendel zit in een kamer waar kinderen niet komen en ongeladen... wtf is het probleem dan?

5. Over wapens gesproken. De VRT kwam ineens met nog een getuigenis. "al die wapens aan de muur". Wat zijn wapens? Waren het oude klakkebussen die wat verguld zijn en waaruit hooguit een spin komt gekropen als je het vast neemt?

6. Een vergunning sinds 1995. hmmm... let's see. Dat heeft toch wel lang geduurd voordat men 1 of 2 vaders kon vinden die dit (ik ben er nog niet uit wat, maar soit) aan de kaak stelden bij K&G. 14 jaar met twee of drie klachten die ze bij K&G kunnen vinden. In het kader van "mijn kind, schoon kind" staan de papa's en mama's tegenwoordig constant te eisen om met een leraar of directeur van een school te spreken omdat hun kind na wat gehannes een straf krijgt. De nanny krijgt de fout doorgeschoven voor wat de ouders hadden moeten doen. Gek dat die ouders tijd hebben om de scholen en opvang te terroriseren en niet om hun kinderen op te voeden.

7. Wie kan hier met betrouwbare bronnen aantonen dat dat mens die kinderen de hitler-groet leerde maken of een of ander niet bepaald correct lied aanleerde? Dat is nochtans wat sommige klein-linkse mensen hier beweren.
Yep.

http://www.vrijvanzegel.net/blog2/in...onder-ons.html

Laatst gewijzigd door Fieseler : 11 september 2009 om 10:39.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden