Los bericht bekijken
Oud 11 september 2009, 12:47   #5575
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nyquist Bekijk bericht
Argumenteer eens hoe de Fibonacci nummers duiden op een ontworpen werkelijkheid?
Zelfs de banen van collaterale kwanta bij een 'botsing' in een deeltjesversneller, zijn onderhevig aan die numerieke reeks aka gulden snede, evenals elk aspect van uw lichaam, van teen tot kruin.

Citaat:
Ik weet niet waar ik moet beginnen om uw redenering daarin te volgen.
Zoals Exodus al aanhaalde, er is een wereldwijde desinformatieve tendens aan de gang binnen de wetenschap, onderwijs en religie, die verhindert dat Lowie en Marie zich zouden bewust worden van hun diepere werkelijkheid.
Uw sceptisme is dus bij het juiste gebruik ervan een heel nuttig instrument, maar het wordt gevoed door de algemene onwetendheid ( http://en.wikipedia.org/wiki/Ignorance ) omtrent uw ware aard.

Kennis is macht, zo wordt beweerd, vandaar de georchestreerde achterhouding of totale negatie van juist die levensomvattende spirituele kennis, waardoor elk mens juist vrij zou kunnen zijn van elke opgelegde vorm van macht of autoriteit en de materiele dogma's die zij hanteren.

"Een goede regering is zij die haar burgers leert zichzelf te regeren", dixit E. Kant zaliger.
Rondkijkend en het desastreuze tegendeel hiervan vaststellend, ben ik dan ook de laatste om die knoert van een vrijdenker tegen te spreken.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden