Los bericht bekijken
Oud 11 september 2009, 13:34   #5586
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke Bekijk bericht
definieer macro-evolutie
Waarom moet ik dat in mijn woorden uitleggen? Wikipedia legt het uit. Jij en ik weten goed genoeg wat het is. En ik hou niet van commanderen.

Citaat:
Waarom zegt ge 2 keer hetzelfde exodus?

Een theorie, beste exodus, is een door experimenten en waarnemingen bevestigde (of beter gezegd niet weerlegde) hypothese. Een "geloof" is het al lang niet meer.
Ik zeg twee keer hetzelfde omdat je die feiten negeert. Ik ga er absoluut niet mee akkoord dat het bevestigd is. Het is een soort self fullfilling prophecy geworden. Als we de oorsprong van deze theorien bekijken, en hoe questionabel ze zijn, dan moeten we wel eens durven veronderstellen dat het allemaal niet zo juist is.

Als je ermee akkoord gaat dat het uit occulte leringen onstaan is, wat de feiten gewoonweg aantonen, dan moet je durven toegeven dat het concept er eerst is gekomen, en dan de theorie. En dan valt heel de theorie in elkaar natuurlijk.

Daarom ook dat de wetenschap het concept van een aura zo sterk aanvalt. Ja mensen hebben een aura dit staat vast, een zeer georganiseerd energetisch systeem dat uit verschillende lagen bestaat en ook zeer complex is. Hoe past dat in de evolutietheorie?