Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried
Sinds de eerste zwarten en muslims naar Europa kwamen of werden gehaald is de wereld erg veranderd. Ten goede en ten kwade. Mensen die hunkeren naar de goede oude tijd verbinden de negatieve veranderingen ten onrechte aan de komst van migranten. Maar misschien kan je mij vertelen welke oplossing jij voorstaat. Nu krijg ik het gevoel dat de zwarten en moslims vergast moeten worden zodat Vlaanderen weer een paradijs zal zijn, of zo iets. Geen rechtbanken, geen gevangenissen, geen politie. Alleen maar keurige, christelijke ariers.
|
Ik dacht dat we hier in Vlaanderen en in België al tientallen jaren vreemdelingen op ons grondgebied ontvangen, en dit zonder noemenswaardige problemen! Sinds de grote toeloop van moslims gaan de zaken verkeerd! De conclusie is dat dat soort migranten best niet overal zomaar binnen gelaten wordt! Wie in een Westers land wil komen wonen maar daar een Irak, Iran enz wil vinden of maken is hier niet gewenst. Niets met racisme te maken!
Kijk gewoon naar al de plaatsen in de wereld waar moslims zijn toegestroomd... hoe is het mogelijk dat nog zoveel mensen niet willen zien en weten wat daar te zien en te ervaren is!!!