Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
|
Ach zo voor U blijkbaar de waarheid,voor mij een gemanipuleerde leugen ,en wéét u waarom.....
Bekijk het traject van het vliegtuig,en kijk vooral wanneer het zo laag hangt dat het lichtmasten kan slopen...
Kijken we nu daar het gegeven van de data van de FDR wiens laatste referentie wat data betreft volgens meneer atmosphere zijn link net twee seconden voor de crash was....
37 minuten en 44 seconden dus....
Volgens de FDR bedroeg de snelheid toen 462 mijl of 206.53 meter per seconde,wat betekend dat het vliegtuig net 413.06 meter van het pentagon was verwijderd ....
Laten we nu eens de laatst bekende hoogte die de FDR op dat moment weergeeft bekijken mijn beste...
Tja 180 feet is precies 55,8 meter mijn beste....
En aangezien de daalsnelheid die ik heb berekend in de voorgaande vier seconden een daling aangaf van 60,5 feet of te wel 18,75 meter per seconde kunnen we dus gaan berekenen op welke hoogte het toestel volgens die FDR dient in te slaan aangezien die resterende 2 seconden tot het impact té weinig zijn om nog tot duidelijke hoogteverschillen te komen gezien de beperkte tijdsverschil tussen de laatste data en het impactmoment....
Laten we dus het hoogteverschil per seconde gemakkelijk nemen 18,75 meter
maakt dus 37,5 meter hoogteverlies op tweehonderd meter uit,en aangezien het vliegtuig net iets sneller vloog zal ik er voor U speciaal één metertje extra aan toevoegen...Komen we dus bij 38.5 meter,laten we er maar 40 meter van maken om U een plezier te doen....
En wat blijkt dan ondanks alles nog mijn beste dat het vliegtuig berekend op de laatste bekende data nog altijd aan gezien 55,8 - 40 nog altijd 15,8 meter boven de grond als raakpunt aanneemt...
Voor zover de waarde van Uw filmpje .......