Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 12 september 2009, 00:54   #11849
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En aangezien de daalsnelheid die ik heb berekend in de voorgaande vier seconden een daling aangaf van 60,5 feet of te wel 18,75 meter per seconde kunnen we dus gaan berekenen op welke hoogte het toestel volgens die FDR dient in te slaan aangezien die resterende 2 seconden tot het impact té weinig zijn om nog tot duidelijke hoogteverschillen te komen gezien de beperkte tijdsverschil tussen de laatste data en het impactmoment....

Laten we dus het hoogteverschil per seconde gemakkelijk nemen 18,75 meter
maakt dus 37,5 meter hoogteverlies op tweehonderd meter uit,en aangezien het vliegtuig net iets sneller vloog zal ik er voor U speciaal één metertje extra aan toevoegen...Komen we dus bij 38.5 meter,laten we er maar 40 meter van maken om U een plezier te doen....

En wat blijkt dan ondanks alles nog mijn beste dat het vliegtuig berekend op de laatste bekende data nog altijd aan gezien 55,8 - 40 nog altijd 15,8 meter boven de grond als raakpunt aanneemt...

Voor zover de waarde van Uw filmpje .......
U denkt weer met onvolledige informatie conclusies te kunnen trekken. Het NTSB heeft de vluchtroute bepaald aan de hand van veel meer informatie .
U weet mooi de aandacht af te buigen van de werkelijke bewijsvoering .

Het spoor van de omgevallen lichtpalen + de getuigen wegen al veel zwaarder dan interpretaties van de vluchtgegevens.

Is uw conclusie over de FDR van vlucht 77 volgens u fake ?? zo ja , what the fuck moeten we dan met die fake gegevens .
We hebben er hoe dan ook niets aan , het laat niet zien wat er dan wel in het Pentagon gecrashed is.

U heeft niet eens een tegentheorie , u suggereert slechts dat duizenden betrokken liegen of heel dom zijn of bedreigd worden, al 8 jaar lang, pure fantasie
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden